Politica de returnare
serenum.ro face toate eforturile pentru a se asigura că produsele și serviciile livrate în Comandă sunt de cea mai înaltă calitate. Totuși, dacă Clientul are probleme cu produsele comandate și dorește să le returneze, ne poate contacta la
adresa de email vanzari@serenum.ro sau la nr. de telefon 0723618959.
Un reprezentant al companiei va răspunde solicitărilor sale.
Formularul de retur poate fi completat aici.
Legislația română în domeniu privind comerțul electronic și regimul contractelor la distanță (Ordonanța nr. 130/31.08.2000, completată prin legea nr. 51 din 21 ianuarie 2003 pentru aprobarea ordonanței Guvernului nr. 130/2000) prevede: “Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului”. Singurele costuri care cad in sarcina Clientului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.
Astfel, Clientul poate returna orice produs comandat din magazinul nostru online, în termen de 10 zile, fără penalități și fără a vi se pune vreo întrebare legată de motivul pentru care ați luat această decizie. Denunțarea de contract se face numai în scris. Pot fi returnate în baza acestor legi doar produsele ce nu au fost ridicate de la sediul nostru. Singura condiție este ca produsul să fie în aceeași stare în care v-a fost livrat (să aibă ambalajul original și documentele care l-au însoțit). În maxim 30 de zile de la data returnării se va înapoia contravaloarea comenzii în contul Clientului, sau prin mandat poștal. Cheluielile de returnare vor fi suportate de cumpărător. Nu se vor înapoia cheltuielile de transport și cele de asigurare a mărfii.
Clientul nu poate returna un produs care are defecte provocate de el. KNOCK OUTDOOR MEDIA SRL se va asigura că produsele de pe site-ul www.serenum.ro ajung la Client în cele mai bune condiții. Toate produsele sunt ambalate în cutii de carton speciale pentru transportul sticlelor de vin.
Clientul nu poate denunța unilateral contractele de furnizare a unor produse executate după specificațiile sale sau a unor produse distinct personalizate, precum și a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid, cu alte cuvinte nu pot fi returnate produse ce au fost personalizate la solicitarea expresă a clientului, acolo unde este cazul. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind același serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea. Produsele returnate vor fi asigurate pe durata transportului pe cheltuiala clientului.
Dacă a fost trimis un alt produs decât cel comandat, se poate returna. serenum.ro va suporta toate cheltuielile cu transportul și va retrimite produsul cerut imediat ce va primi coletul. În cazul în care produsul respectiv nu mai există în stoc, Clientului i se va returna integral contravaloarea acestuia sau va avea posibilitatea să selecteze alte produse de pe site-ul nostru în limita sumei achitate către noi.
Dacă Clientul a comandat greșit modelul se poate returna produsul pentru a fi schimbat, cu condiția că atât produsul cât și ambalajul să fie nedesfăcute și nedeteriorate, în nici un fel. Taxele de transport vor fi suportate de Client în acest caz.
Pentru a putea returna produsul Clientul trebuie să scrie la vanzari@serenum.ro. și să trimită coletul cu produsul și factura din coletul primit la adresa: Thomas Masaryk 31, Sector 2, București - 020984
Taxele de transport, în acest caz, vor fi suportate de Client/Cumpărător.