Termeni și Condiții
Bun venit în magazinul nostru online www.serenum.ro
SC KNOCK OUTDOOR MEDIA SRL, proprietarul și operatorul site-ul online www.serenum.ro vă oferă serviciile în conformitate cu următoarele condiții. Dacă vizitați sau faceți cumpărături pe acest site sunteți de acord implicit cu Termenii și Condițiile de mai jos. Vă rugăm să le citiți cu atenție.
În cazul în care nu sunteți de acord cu Termenii și Conditiile de Utilizare, nu folositi site-ul www.serenum.ro.
SC KNOCK OUTDOOR MEDIA SRL își rezervă dreptul de a modifica Termenii și Conditiile de Utilizare oricând consideră necesar, fără o notificare prealabilă. Continuarea folosirii site-ului după schimbarea Termenilor și Condițiilor de Utilizare implică acceptarea modificărilor efectuate și a noilor Termeni și Conditii de Utilizare.
Relatia dintre părți este guvernată de următoarele acte normative:
Creează-ți un cont
La plasarea unei comenzi pe site cumpărătorul poate să-și creeze și un cont, accesând link-ul ”Intra in cont” aflat in header-ul site-ului in partea dreapta. LINK CREAZA UN CONT
Se completează formularul cu datele de identificare și cu adresa de livrare. După trimiterea formularului se va primi pe adresa aleasă un e-mail de bun venit. Din acest moment, contul cumpărătorului este activ și acesta poate să-și administreze adresele de livrare și de facturare și să-și editeze parola și detaliile contului. În cazul în care cumpărătorul are deja un cont activ, pentru a se autentifica în contul său de pe site, va accesa acelasi link ”Intra in cont” completând adresa de e-mail și parola folosite la prima înregistrare și dând click pe buton.
Caută produsul dorit
Poți caută un produs direct în câmpul special de căutare sau navigând în categoriile de produse direct din meniul afișat pe site.
Adaugă produsele dorite în coșul de cumpărături prin selectarea butonului “Adaugă în coș.” Poți adaugă în coș mai multe produse, din categorii diferite.
Verifică-ți comandă
După adăugarea fiecărui produs, consultă coșul de cumpărături pentru a revedea lista produselor selectate. Aici poți să actualizezi cantitatea sau să renunți la unul sau toate produsele selectate.
Detalii comandă
După adăugarea produselor dorite în coș, trebuie să selectezi detaliile de facturare, metodă de plata dorită și modalitatea de livrare preferată (ridicare personală de la sediu sau livrare prin curier).
Prin lansarea unei Comenzi electronice, Clientul/Cumpăratorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic/email) prin care Vânzătorul își derulează operațiunile și este de confirmă că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării Comenzii, inclusiv faptul că are vârsta minimă de 18 ani necesară pentru a achiziționa în mod legal băuturi alcoolice. Comenzile plasate în afara programului, în zile de weekend sau în zile nelucrătoare (sărbători legale) vor fi procesate și pregătite pentru Livrare începând cu următoarea zi lucrătoare.Dacă o Comandă plasată de către Client nu poate fi livrată de către Vânzător, SC KNOCK OUTDOOR MEDIA SRL se obligă să informeze Clientul asupra acestui fapt și sa returneze în contul specificat de acesta contravaloarea Comenzii (dacă Clientul a achitat deja Comanda respectivă). Returnarea se va face în maximum 7 zile lucrătoare de la data la care Clientul și-a exprimat întenția de a-i fi returnată contravaloarea Comenzii prin telefon și/sau email.
Contractul se consideră încheiat între Client/Cumpărător și www.serenum.ro (SC KNOCK OUTDOOR MEDIA SRL) în momentul primirii de către Client de la SC KNOCK OUTDOOR MEDIA SRL, prin intermediul curierului produsele ce fac obiectul comenzii.
Reduceri, discount-uri, vouchere
Reducerile (fie prin cod de voucher, discount-uri), pot fi aplicate în limitele anunțate de Vânzător pe site, cât și prin alte surse de informare în masă (reclame, bannere, campanii social media etc.). Produsele cu discount vor fi marcate, prin indicarea valorii în lei a discountului sau, după caz, prin indicarea procentului de discount aplicat. Clientul va putea vizualiza atât prețul vechi, la care s-a aplicat reducerea, cât și prețul nou, rezultat în urma discountului. Reducerile se vor aplica în limita stocului disponibil, perioada în care este valabilă reducerea fiind exclusiv la alegerea Vânzătorului.
Livrarea
Vânzătorul se obligă să livreze Bunurile în sistem de curierat door-to-door către Client prin intermediul Partenerilor săi sau în punctele de ridicare ale Vânzătorului, în funcție de opțiunile clientului.
SC KNOCK OUTDOOR MEDIA SRL își rezervă dreptul să efectueze confirmarea comenzilor înainte de onorarea lor, prin contactarea clienților (telefonic).
În momentul în care produsele au fost trimise (curier) Clientul va primi o notificare pe email. Curierul va contacta telefonic sau prin SMS clientul pentru livrare.
Sunt disponibile 3 variante de livrare:
1. Curier - oriunde in tara
2. Livrare in Easybox, in locatiile unde sunt amplasate aceste Lockere. (aveti posibilitatea de a alege locatia cea mai apropiata de locuinta dvs.) Produsele sunt disponibile 24h de la notificare.
3. Ridicare de la sediul nostru
Strada Thomas Masaryk nr 31, Sector 2, Bucuresti
Produsele comandate vor fi livrate în 2 zile lucrătoare, în funcție de încărcarea curierului. Pentru produsele cu ridicare de la sediu, produsele vor fi disponibile în 24 h de la comanda și plată.
Livrarea produselor este gratuită NUMAI în condițiile în care valoarea comenzii depășește 300 RON.
În cazul comenzilor cu o valoare mai mică de 300 Ron, se va solicita clientului plata unui tarif de livrare, tarif care va fi adus la cunoștința clientului în momentul confirmării comenzii.
Costurile pot varia în funcție de firma de curierat și cantitatea de produse comandată. Termenul de livrare la curier, poate varia între 2 și 4 zile, în funcție de firma de curierat și pot crește în perioadele de sărbători.
Puteti afla lista localităților pentru care Fan Curier nu percepe taxe pentru km suplimentari la link-ul urmator:
LOCAȚII FAN CURIER FARA TAXE SUPLIMENTARE
Produsele se pot ridica și direct de la sediul nostru din strada Thomas Masaryk 31, Sector 2, în condițiile în care Clientul/Cumpărătorul optează pentru această variantă, imediat ce a fost înștiințat (email sau telefonic) că sunt pregătite pentru livrare. În acest caz, nu se vor mai percepe taxele de curierat. La sediul nostru se poate achita doar numerar.
De obicei, comanda se expediază în maxim 2 (doua) zile lucratoare de la efectuarea comenzii. Daca nu ai primit coletul in maxim 7 zile de la lansarea comenzii, trimite-ne un e-mail la adresa vanzari@serenum.ro.
Dacă în termen de 15 zile de la data plasării comenzii, în condițiile în care Comanda nu are livrare gratuită, serenum.ro nu reusește să finalizeze 2 încercari de livrare a produselor din cauze datorate cumpărătorului [ex: amânare a livrarii, absența de la adresa de livrare, adresa incompletă sau eronată, persoana care urmează să preia produsele nu este majoră, etc.], cumpărătorul are posibilitatea
1. să suporte costurile unei noi livrări indiferent de valoarea produselor comandate și să preia produsele
2. să anuleze comanda.
În cazul în care cumpărătorul nu își exercită niciuna din cele doua opțiuni în termen de 7 zile de la data celei de-a doua încercări de livrare eșuate, serenum.ro. va returna banii cumpărătorului și îi va retrage dreptul de a mai cumpăra produse de la www.serenum.ro.
Prețul produselor și al serviciilor, facturare, plată
Toate prețurile aferente produselor și serviciilor comercializate sunt exprimate în Lei și conțin T.V.A
Prețul final plătit de Client este format din prețul produsului + cheltuielile de expediție și/sau încasare aferente. Prețul produselor și/sau serviciilor poate fi micșorat, după caz, prin aplicarea de discounturi, dacă acestea sunt aplicabile.
Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în Comandă. Vanzătorul emite catre Client o factură pentru Produsele și Serviciile livrate, obligația Clientului fiind aceea de a furniza toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare. Plata Comenzii se poate face online cu cardul (nu se percepe comision), prin ordin de plată în contul societății KNOCK OUTDOOR MEDIA SRL, fie cash în condițiile ridicării personale a coletului de la sediul nostru din strada Thomas Masaryk 31, daca ați selectat această opțiune. În cazul plății prin virament bancar, Clientul va pune la dispoziție Vânzătorului o copie a ordinului de plată.
Metodele de plată sunt detaliate in site, va rugam accesati link-ul: https://www.serenum.ro/metode-de-plata
Garantia Produselor
Toate produsele comercializate de catre SC KNOCK OUTDOOR MEDIA SRL, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Bunurile sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.
Producatorul vinurilor SERENUM, SC KNOCK OUTDOOR MEDIA SRL are autorizatie de producator pentru vinuri DOC Dealu Mare, emisa de ONVPV.
De asemenea pe etichetele sticlelor sunt inscrise toate informatiile prevazute de legislatia in vigoare.
Pentru orice problema in legatura cu calitatea produselor comercializate prin www.serenum.ro, va rugam sa trimiteti un email la: vanzari@serenum.ro
Politica de returnare (link pagina specifica: https://www.serenum.ro/politica-de-retur)
serenum.ro face toate eforturile pentru a se asigura că produsele și serviciile livrate în Comandă sunt de cea mai înaltă calitate. Totuși, dacă Clientul are probleme cu produsele comandate și dorește să le returneze, ne poate contacta la adresa de email vanzari@serenum.ro sau la nr. de telefon 0723618959. Un reprezentant al companiei va răspunde solicitărilor sale.
Legislația română în domeniu privind comerțul electronic și regimul contractelor la distanță (Ordonanța nr. 130/31.08.2000, completată prin legea nr. 51 din 21 ianuarie 2003 pentru aprobarea ordonanței Guvernului nr. 130/2000) prevede: “Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului”.
Astfel, Clientul poate returna orice produs comandat din magazinul nostru online, în termen de 10 zile, fără penalități și fără a vi se pune vreo întrebare legată de motivul pentru care ați luat această decizie. Denunțarea de contract se face numai în scris. Pot fi returnate în baza acestor legi doar produsele ce nu au fost ridicate de la sediul nostru. Singura condiție este ca produsul să fie în aceeași stare în care v-a fost livrat (să aibă ambalajul original și documentele care l-au însoțit). În maxim 30 de zile de la data returnării se va înapoia contravaloarea comenzii în contul Clientului, sau prin mandat poștal. Cheluielile de returnare vor fi suportate de cumpărător. Nu se vor înapoia cheltuielile de transport și cele de asigurare a mărfii.
Clientul nu poate returna un produs care are defecte provocate de el. KNOCK OUTDOOR MEDIA SRL se va asigura că produsele de pe site-ul www.serenum.ro ajung la Client în cele mai bune condiții. Toate produsele sunt ambalate în cutii de carton speciale pentru transportul sticlelor de vin.
Formularul de retur poate fi completat la urmatorul link: https://www.serenum.ro/formular-retur-produse
Clientul nu poate denunța unilateral contractele de furnizare a unor produse executate după specificațiile sale sau a unor produse distinct personalizate, precum și a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid, cu alte cuvinte nu pot fi returnate produse ce au fost personalizate la solicitarea expresă a clientului, acolo unde este cazul. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind același serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea. Produsele returnate vor fi asigurate pe durata transportului pe cheltuiala clientului.
Dacă a fost trimis un alt produs decât cel comandat, se poate returna. serenum.ro va suporta toate cheltuielile cu transportul și va retrimite produsul cerut imediat ce va primi coletul. În cazul în care produsul respectiv nu mai există în stoc, Clientului i se va returna integral contravaloarea acestuia sau va avea posibilitatea să selecteze alte produse de pe site-ul nostru în limita sumei achitate către noi.
Dacă Clientul a comandat greșit modelul se poate returna produsul pentru a fi schimbat, cu condiția că atât produsul cât și ambalajul să fie nedesfăcute și nedeteriorate, în nici un fel. Taxele de transport vor fi suportate de Client în acest caz.
Pentru a putea returna produsul Clientul trebuie să scrie la vanzari@serenum.ro. și să trimită coletul cu produsul și factura din coletul primit la adresa: Thomas masaryk 31, Sector 2, București - 020984
Taxele de transport, în acest caz, vor fi suportate de Client/Cumpărător.
Prelucrarea datelor cu caracter personal
SC KNOCK OUTDOOR MEDIA SRL se angajează să protejeze confidențialitatea și securitatea informațiilor cu caracter personal primite de la clienți. SC KNOCK OUTDOOR MEDIA SRL este responsabil pentru datele dvs. cu caracter personal. (denumit “ SC KNOCK OUTDOOR MEDIA SRL ” sau “noi”).
În conformitate cu legislația aplicabilă în materie de protecție a datelor (în special Regulamentul general privind protecția datelor (UE) 2016/679 (“GDPR“), datele dvs. vor fi operate de entitatea SC KNOCK OUTDOOR MEDIA SRL .
Pentru mai multe detalii despre GDPR va rugam sa consultati link-ul: https://www.serenum.ro/politica-de-confidentialitate
Date de contact
Întrebările, comentariile și solicitările dvs. referitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal sunt binevenite și trebuie adresate echipei de Protecție a Datelor, la adresa privacy@serenum.ro sau prin trimiterea unei scrisori către adresa SC KNOCK OUTDOOR MEDIA SRL, Strada Thomas Masaryk nr. 31, Sector 2, București, 020984.
Forța majoră
Niciuna dintre parți nu poate fi trasă la răspundere pentru neexecutarea (total sau parțial) sau pentru executarea cu întârziere a obligațiilor sale, dacă acestea au fost cauzate de forță majoră. Părțile se vor anunța reciproc despre cazul specific de forță majoră și se vor lua toate măsurile necesare în vederea limitării consecințelor evenimentului.
Dacă în termen de 15 zile evenimentul de forță majoră nu încetează, părțile au dreptul de a anula Comanda fără pretinderea de daune-interese, forța majoră urmând a fi apoi probată conform legislației în vigoare.
Răspundere
Vânzătorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care cumpărătorul sau oricare terță parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vânzător a oricarei din obligațiile sale conform comenzii și pentru daune care rezultă din utilizarea bunurilor și serviciilor dupa livrare și în special pentru pierderea acestora.
Prin crearea si utilizarea contului, clientul / utilizatorul/ cumparatorul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii contului, si, in masura permisa de legislatia in vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul contului sau.
Prin crearea contului si/sau utilizarea continutului si/sau plasarea comenzilor, clientul / utilizatorul/ cumparatorul accepta in mod expres si fara echivoc Termenii si conditiile site-ului in ultima versiune actualizata care este comunicata in cadrul site-ului, existenta la data crearii contului si/sau utilizarii continutului si/sau la data plasarii comenzii.
Ulterior crearii contului utilizarea continutului echivaleaza cu acceptarea modificarilor intervenite asupra Termenilor si conditiilor site-ului si/sau a versiunilor actualizate ale Termenilor si conditiilor site-ului. serenum.ro poate refuza cererea de înregistrare a Utilizatorului în situațiile în care constată că acesta a utilizat informații neconforme cu realitatea sau folosește serviciile site-ului într-un mod care contravine Termenilor și Condițiilor de Utilizare.
Termenii și Condițiile Site-ului pot fi modificați oricând de către www.serenum.ro, aceștia fiind opozabili Clienților / Utilizatorilor/ Cumpărătorilor de la data afisării în Site. Acceptarea Termenilor și Condițiilor Site-ului se confirmă prin bifarea checkboxului corespunzător din Site și/sau prin trimiterea comenzii.
Soluționarea conflictelor
Contractul va fi guvernat și interpretat în conformitate cu legea română. Orice conflict apărut între www.serenum.ro și Clienți va fi rezolvat, preferabil, pe cale amiabilă. În cazul în care acest lucru nu este posibil, prima cale de soluționare este medierea, în condițiile legii, iar dacă aceasta eșuează se apelează la instanțele românești competente de la domiciliul Clientului.
Drepturile si protectia consumatorului
În footer-ul site-ului sunt afisate logo-uri ale Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorului cu link-uri pentru informatiile si procedurile corespunzatoare.